سومین رویداد استارت آپی شتاب در حوزه اصناف برگزار شد.

به منظور جذب ایده های نوآورانه و خلاقانه دانشجویان، دانش آموختگان و مشتاقان حوزه کسب و کار، روز سه شنبه مورخ ۱۹ اسفندماه سال ۹۹، سومین رویداد شتاب ( استارت آپی ) با موضوع نوآوری در حوزه مراقبت از پوست توسط مرکز آموزش علمی کاربردی اصناف استان بوشهر و با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر با حضور وبیناری دکتر موسی زاده مدیر کل دفتر نوآوری، فناوری و تجاری سازی دانشگاه در سالن کنفرانس واحد استانی بوشهر برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر شبیر اشکپور مطلق رئیس واحد استانی بوشهر، ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، داوران منتورها و ایده پردازان، بر اهمیت برگزاری هدفمند رویدادها و استفاده از ظرفیت ایده پردازی همه اقشار جامعه به منظور ارائه راه کارهای خلاقانه در رفع نیازمندی های جامعه اشاره داشت.

 

رئیس واحد استانی بوشهر با توجه به رصد ایده های مطرح شده رویداد، همه ایده های ثبت شده در رویداد شتاب نوآوری در حوزه مراقبت از پوست را دارای شرایط مطلوب با بازبینی مجدد برای تولید محصول و قابلیت سرمایه گذاری دانست و عنوان کرد که انتخاب 3 ایده برتر دلیلی بر رد کامل سایر ایده های مطرح شده و عدم پیگیری ایده پردازان تا حصول نتیجه و تولید محصول نیست.پس از ارائه همه صاحبان ایده، داوران بر اساس فرم های امتیازدهی مصوب دانشگاه، تعداد 4 ایده برتر را انتخاب و از صاحبان ایده برتر تقدیر شد. شایان ذکر است 4 ایده برتر ضمن کسب مجوز ورود به مراکز نوآوری و خلاقیت دانشگاه از سوی دانشگاه و 3 سرمایه گذار حاضر در جلسه،  مشمول تسهیلات کم بهره و حمایت های معنوی لازم شدند.

ایده های برتر و منتخب  رویداد شتاب برگزار شده شامل موارد ذیل بود :

1-ایده راه اندازی مرکز جامع خدمات مراقبت از پوست سنتی و ارگانیک توسط خانم زینب آبادی

2-ایده خدمات مراقبت از پوست دست و کمر با استفاده از اسکراب طبیعی نخل و عسل توسط خانم زیور مقیمی

3-ایده راه اندازی سامانه تولید محتوا و تبلیغات تخصصی سالن های مراقبت از پوست توسط آقای عباس لطفی

4-ایده خدمات اینترنتی و نوبت دهی آنلاین به مشتریان سالن های مراقبت از پوست خانم ملیحه اهتمام

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش