پیام تبریک اتاق اصناف مرکز استان بوشهر به مناسبت سال نو؛ بازاریان دانایی محوری و برنامه‌ریزی صحیح را سرلوحه فعالیت‌های اقتصادی خود کنند

 

آمد نوروز و هم از بامداد
آمدنش فرخ و فرخنده باد
بازجهان خرم و خوب ایستاد
مُرد زمستان وبهاران بزاد

بازاریان ایران سالی دشوار را به سر آوردند و با امید بهروزی برای هم وطنانشان به عید رسیدند. از آنجا که دشواری‌های اقتصادی در این سال‌ها بیش از هرجا خود را در بازار نشان می دهد شایسته است بازاریان دانایی محوری و برنامه‌ریزی صحیح را سرلوحه فعالیت‌های اقتصادی خود کرده و با استفاده از ابزار علم کاری کنند که در تلاطم‌های همه روزه دنیای اقتصاد لطمه نبینند. 
نباید فراموش کرد که در کوران حوادث و توطئه‌های جهانی علیه کشور، این بازاریان و مردم هستند که باید بار دولت‌ها را بر دوش گرفته و با فداکاری و همراهی با دولتمردان کاری کنند که ایران بزرگ در هیچ زمینه‌ای آسیب نبیند. بازاریان بوشهر و ایران نشان دادند که این ماموریت را به خوبی می‌شناسند و آماده انجام آن هستند.
اتاق اصناف مرکز استان بوشهر برای همه مردم ایران سالی سرشار از پیروزی و شادی و برای همکاران خود روزگاری خوش همراه با رونق آرزومند است.
 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش