برای اولین بار در تاریخ اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان بوشهر برگزار می شود؛ جام رمضان اتحادیه های صنفی شهرستان بوشهر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر محمود دشمن‌زیاری رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: از تاریخ 15 فروردین ماه سال جاری هر شب ساعت 21 الی 24 مسابقات فوتسال اتحادیه های صنفی شهرستان بوشهر برگزار می شود.
وی افزود: به همین مناسبت هر شب شاهد دو بازی بین چهار تیم خواهیم بود.
دشمن زیاری ادامه داد: در مسابقه افتتاحیه جام رمضان ساعت 21 روز 15 فروردین تیم فوتسال اتحادیه فروشندگان پوشاک و لوازم بهداشتی به مصاف تیم اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک و فرش دستباف و خشکشویی می رود.
رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی اتاق خاطرنشان کرد: در بازی دوم امشب نیز تیم اول اتحادیه تربار و خواربارفروشان شهرستان بوشهر به مصاف تیم فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر و ساعت شهرستان بوشهر خواهد رفت.
وی افزود: از شاخصه های مهم مسابقات فوتسال اتاق اصناف این است که همه بازیکنان تیم ها از بدنه بازار و واحدهای صنفی برگزیده شده اند که پس از اتمام بازی ها از بین بهترین بازیکنان حاضر در این مسابقات تیم فوتبال اتاق اصناف مرکز استان بوشهر برگزیده خواهد شد.
دشمن‌زیاری گفت: چون هدف از برگزاری این مسابقات اتحاد و همبستگی و دوستی بیشتر بین بازاریان و اعضای اتحادیه های صنفی است از همه اعضای خانواده های بازاریان و مردم بوشهر دعوت می کنیم تا به تماشای این بازی ها واقع در بوشهر ابتدای خیابان بیسیم پشت بیمارستان حضرت قائم(عج) کنار استخر سلامت (استخر سپاه پاسداران) سالن 9 دس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده و موجب پرشورتر شدن این مسابقات شوند.
 

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش