پلمب۸۷ واحد صنفی در بوشهر

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر خبر داد؛پلمب۸۷ واحد صنفی در بوشهر

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: در بازرسی‌های انجام شده از فعالیت اصناف گروه‌های ۲،۳ و ۴ این شهر در هشت روز گذشته ۸۷ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های جدید کرونایی پلمب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران مصطفی گراشی در گفت ‌وگو با ایرنا، افزود: با آغاز اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از شنبه  گذشته در شهرهای قرمز، زرد و نارنجی استان بوشهر تاکنون ۲ هزار و ۹ مورد بازرسی مشترک از فعالیت واحدهای صنفی صورت گرفت که علاوه بر پلمب این واحدها برای ۵۵۳ واحد اخطار صادر و ۵۵ پرونده تخلف نیز تشکیل شد.

وی افزود: حدود ۹۵ درصد از اصناف شهر بوشهر به عنوان تنها شهرستان قرمز این استان، ۹۳ درصد از اصناف گروه‌های ۳ و ۴ در شهرستان‌های وضعیت نارنجی و ۱۰۰ درصد اصناف گروه ۴ در بندر دیر به عنوان تنها شهرستان زرد استان محدودیت‌های کرونایی را رعایت کرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر ادامه داد: برای نظارت مناسب‌تر بر فعالیت اصناف در شهرستان بوشهر این شهرستان به ۶ بلوک مرکز شهر و خیابان‌های مجاور تا چهارراه دادگستری، خیابان مطهری. باهنر و مدرس، خیابان شهید عاشوری، خیابان امام خمینی و میدان امام (ره )و خیابان بهمنی و محلات جنوبی تقسیم شد که کمترین میزان پایبندی به این محدودیت‌ها در خیابان بهمنی و محلات جنوبی به دلیل پراکندگی و ساختار شهری به میزان ۸۵ درصد رقم خورد.

گراشی عنوان کرد: در این میان بیشترین میزان پایبندی به محدودیت‌ها در مرکز شهر و خیابان‌های مجاور تا چهارراه دادگستری مشاهده شد طوریکه در روز دوم محدودیت‌ها به ۱۰۰ درصد رسید و در کمترین حالت ۹۵ درصد از اصناف واحد خود را تعطیل کرده‌اند.

وی اظهارکرد: رعایت محدویت حضور کارکنان در ادارات نیز مورد بازرسی قرار گرفت که اقدام ادارات در این زمینه مطلوب ارزیابی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر بیان کرد: گشت‌های مشترک اتاق اصناف، نیروی انتظامی، اداره کل صمت، هلال احمر و نیروی انتظامی هر روز صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در حال انجام است.
منبع : وب سایت اتاق اصناف ایران

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش