ساعت کار نانوایی‌‎های بوشهر تغییر می‌کند

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: برای تامین رضایت‎مندی هم استانی‌ها ساعت کار نانوایی‎‏های این استان از اول مهرماه تغییر می‎کند.

مصطفی گراشی افزود: هم اکنون نانوایی‌ها در بوشهر ساعت پنج صبح پخت دارند که در این ساعت کسی خریدار نان آنها نیست.

وی بیان کرد: با گذشت چند ساعت از آغاز به کار نانوایی شهروندان برای گرفتن نان به نانوایی می‏‌آیند و باید نان پخت شده قبلی کهسرد شده را به منزل ببرند.

گراشی ادامه داد: همچنین در ارتباط با پخت نان در ساعت‎های زودهنگام احتمال مفسده نیز وجود دارد که با این شرایط با موافقت استاندار بوشهر ساعت پخت آنها تصویب شد.

وی گفت: برای تامین رضایت هم استانی‏‌ها ساعت کار نانوایی‎ها در نوبت صبح از پنج تا هفت و ۳۰ دقیقه به ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۹ صبح، نوبت ظهر  از ۱۰ تا ۱۳ به ۱۱ تا ۱۳ و نوبت عصر نیز از ۱۷ تا ۲۱  به ۱۸ تا ۲۲ و به صورت استثنا در چند واحد تا ۲۴ خواهد بود.

گراشی ادامه داد: برای روز جمعه نیز نوبت عرضه نان در ظهر حذف و ساعت کار صبح از هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه و در نوبت عصر نیز همانند سایر روزهای هفته خواهد بود.

گراشی ادامه داد: سهمیه آرد نانوایی‎هایی بوشهر نیازمند افزایش است زیرا سهمیه آنها سال‌‏های زیادی است که تغییری نداشته است.

وی بیان کرد: این کمبود سهمیه آرد در حالی است که بوشهر استانی مهمان‎پذیر و در هفت ماه از سال ۲ تا ۳ روز میهمانانی از استان‏‌های مختلف دارد.

در استان بوشهر با یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفر جمعیت ۷۰۷ نانوایی لواش و تافتون به صورت یارانه‎ای و آزادپز فعال هستند.

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش