ارتزاق 50 درصد جمعیت استان از طریق امور صنفی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ظهر امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان امور صنفی، جامعه اصناف را مهم و با اهمیت دانست و اظهار داشت: در استان بوشهر در 60 هزار واحد صنفی 150 هزار نفر به‌صورت مستقیم ارتزاق می‌کنند.

ارتزاق 50 درصد جمعیت استان از طریق امور صنفی

مهدی صفوی با بیان اینکه 600 هزار نفر از مردم استان بوشهر معادل 50 درصد جمعیت استان از طریق امور صنفی ارتزاق می‌شوند، گفت: استان بوشهر به‌عنوان قطب تولید انرژی کشور و استقرار صنایع مهم و استراتژیک بیشترین اشتغال آن در بخش اصناف است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد هر شغل در صنایع 2 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود خاطرنشان کرد: از 10 هزار اشتغال سال گذشته در بخش صنعت، معدن و تجارت بیش از 8 هزار نفر آنان در حوزه اصناف ثبت شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نقش اصناف در پشتیبانی صنایع و واحدهای تولیدی را مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: اصناف در راستای مسئولیت‌های اجتماعی نقش مهمی در پیشتیبانی از واحدهای صنعتی دارند.

صفوی از تبدیل اتحادیه‌های صنفی از سنتی به نوین خبر داد و بیان کرد: انتخابات 80 اتحادیه صنفی استان بوشهر تشکیل و برگزار شد که نگاه منتخبین تحولی است.

وی با اشاره به تغییر کسب‌وکارها نسبت به گذشته به چالش مهم اصناف در عرصه مالیات پرداخت و خاطر نشان کرد: با یکسری آموزش‌ها و افزایش آگاهی اصناف در زمینه مالیات برای حل مشکلات به آنان کمک می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، با بیان اینکه اصناف یکی از ارکان مهم قرارگاه عفاف و حجاب محسوب می‌شود گفت: توجه به مطالبات اصناف در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش