تدوین نقشه و ساماندهی کالای ته لنجی در بوشهر

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر ؛ ظهر امروز رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر در جلسه بزرگداشت روز ملی اصناف و آئین تجلیل از پیشکسوتان بازار  مطرح کرد : تدوین نقشه و ساماندهی کالای ته لنجی در بوشهر

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر نیز نقش اصناف در همه عرصه‌های جامعه را مهم دانست و اضافه کرد: صنوف استان بوشهر در همه عرصه‌ها در حمایت از برنامه‌ها و طرح‌ها خوش درخشیده‌اند که خدمات آنان درخور تحسین است.

امید سامری نقش اصناف در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اصناف سرداران مقابله با جنگ اقتصادی محسوب می‌شوند.

وی از تدوین نقشه و ساماندهی کالای ته لنجی در بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: ساماندهی کالای ته لنجی از مرداد ماه در استان بوشهر کلید می‌خورد که ان‌شاءالله همه مردم از آثار آن بهره‌مند شوند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر با بیان اینکه تنها شهرستان بوشهر از تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر بی‌بهره است گفت: امید می‌رود با برنامه‌ریزی انجام شده این مهم در مرکز استان محقق شود تا مردم از این مزیت استفاده کنند.

راه‌اندازی مرکز اقتصادی بوشهر با مشارکت اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون

سامری  وصل گمرک به بازار را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: برای رونق اقتصادی استان بوشهر گمرکات به بازار در نقاط مختلف متصل می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز اقتصادی بوشهر با مشارکت 3 اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون راه‌اندازی می‌شود گفت: در این راستا نقشه راه ته لنجی تا بازار عسلویه ساماندهی می‌شود.

منبع : تسنیم

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش