هرسال بیش از 50 هزار دست پوشاک مدارس در واحدهای تولیدی شهرستان بوشهر تولید می شود

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف منصور رضایی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک، فرش دستباف وخشکشویی شهرستان بوشهر با بیان مطلب بالا گفت: واحدهای تولیدی پوشاک بیش از 3 هزار دست لباس مدرسه به فرزندان خانواده های بی بضاعت، دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و... هدیه می دهند.
وی افزود: بخشی از واحدهای تولیدی نیز به صورت خودخواسته به روستاهای کمترتوسعه یافته رفته و پوشاک مدرسه تعدادی از دانش آموزان بی بضاعت روستا را به صورت هدیه عرضه میکنند.
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: با توجه به رونق دوخت و عرضه پوشاک مدارس از اردیبهشت تا اواسط مهرماه، حدود سیصد خیاط ماهر به صورت اشتغال فصلی در واحدهای تولیدی مشغول به کار می شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به مشکلات پیش روی واحدهای خیاطی گفت: گرانی و کمبود پارچه درجه یک و سایر مواد اولیه مثل نخ، سوزن، کش، نیروی کار ماهر و همچنین الزام به عرضه حداقل 5 دست لباس رایگان به ازای هر 100 دست لباس توسط تولیدی ها و... باعث شده حاشیه سود آنها از پوشاک مدارس به شدت کاهش یابد.
منصوررضایی ضمن اشاره به افزایش تقاضا برای پوشاک مدرسه در نیمه دوم شهریورماه در و.احدهای تولیدی پوشاک گفت: برای این که پوشاک باکیفیت به دست دانش آموزان برسد از والدین محترم می خواهیم که سفارش پوشاک مدرسه فرزندان خود را به شهریورماه موکول نکنند.
وی در پایان تاکید کرد: تولیدی های پوشاک مکلفند پارچه درجه یک را برای دوخت پوشاک مدارس استفاده کنند.


 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش