استقبال بازار ایران از رییس جمهور منتخب؛ همراهی بازاریان و تجار با منتخب ملت بزرگترین سرمایه دولت پزشکیان است

با رهنمون‌های مقام معظم رهبری و همراهی یکایک ایرانیان ارجمند انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم که برآمده از شهادت رییس دولت سیزدهم است برگزار شد.

در روند برگزاری انتخابات مردم برنامه‌های اقتصادی کاندیداهای مختلف را دیدند، بین خود به بحث گذاشتند، بهترین برنامه را برگزیدند و به دولتی رای دادند که قرار است اصلاحات اقتصادی به نفع ملت به انجام برساند.

از لحظه اعلام نتیجه انتخابات تا کنون بازار پالس مثبت بزرگی به منتخب ملت ایران نشان داده است. این مهم نشان می‌دهد که هرچند انتخابات در روند سیاسی خود به اتمام رسید اما زایش آن بعد از اعلام نتیجه و اتمام فعالبت سیاسی هواداران نامزدها بود.این زایش تا ماه‌های آتی در اقتصاد ادامه خواهد یافت. امید می‌رود که دولت منتخب با برگزیدن بهترین دانشمندان اقتصاد و مدیریت ادامه دهنده این روشنایی باشد.

اینجانب به نمایندگی از بازاریان بوشهر و ایران ضمن تقدیر از ملت شریف ایران که با حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری به جهانیان نشان دادند که ایران جزیره ثبات خاورمیانه است امید دارم اصلاحات اقتصادی به نفع ملت و ارزش پول ملی به انجام برسد و شاهد اعتبارافزایی جایگاه اقتصادی ایران در جهان باشیم.

امید سامری
عضو هیئت رییسه اتاق اصناف ایران و رییس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش