تشکل های صنفی در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت فعال خواهند داشت | تقدیر از اتحادیه طلا و واحدهای صنفی طلافروشی بوشهر برای همراهی با مردم و دولت

دومین اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر با حضور هیئت رئیسه اتاق و روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان بوشهر برگزار شد.

امید سامری عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و رییس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر ضمن تسلیت مجدد شهادت دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان در سانحه هوایی و تشکر از اتحادیه‌های صنفی و ارکان اتاق اصناف برای برگزاری شکوهمند عزاداری رییس جمهور فقید در سطح بازار، از روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان بوشهر خواست که با نگاهی مسئولانه باعث افزایش میزان مشارکت عمومی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو شوند.

وی گفت: از آنجا که برنامه‌های اقتصادی دولت‌ها ارتباط مستقیمی با رونق کسب و کار و بازار دارد شایسته است که بازاریان ضمن رصد برنامه‌های اقتصادی کاندیداهای مختلف ریاست جمهوری، از کاندیدایی که بهترین برنامه اقتصادی را ارائه خواهد کرد حمایت کنند.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران ضمن اشاره به ثبات بازار استان ابراز داشت: لازم است که در اینجا از از کسبه طلافروش بوشهری که در یکی دو ماه اخیر با مردم و نهادهای دولتی تشریک مساعی کردند و نگذاشتند سرمایه، خرید و پس انداز طلای مردم با تعطیلی این واحدهای صنفی آسیب ببیند تقدیر و تشکر کنم. بدون تردید مشکلات اقتصادی نه با فعالیت های خلق الساعه و هنجارگریز که با تعامل و رایزنی بهتر حل و فصل می شود.

در ادامه بحث تاسیس شهرک صنفی و بودجه اتحادیه‌های صنفی در سال جاری مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش