نگاهی به روزهای صنفی در مجلس شورای اسلامی؛ مجلس محدودیت کاندیداتوری افراد با تجربه را رفع کرد


به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر مجلس شورای اسلامی در جلسات اخیرخود به طرح اصلاح قانون نظام صنفی پرداخت.
براساس مصوبه مجلس از این به بعد افراد با تجربه که پیش از این فقط دو دوره متوالی یاچهاردوره متناوب می توانستند در انتخابات شرکت کننداجازه دارندمجددا در انتخابات اتحادیه های صنفی شرکت کرده و اگر دو سوم آرا را کسب کنند مجازخواهندبود به عنوان هیئت مدیره اتحادیه در مسند کار قرار بگیرند.
برپایه دیگرمصوبه مجلس تعدادواحدهای صنفی لازم برای تشکیل اتحادیه های صنفی در هر شهرستان بر اساس آیین نامه هیئت عالی نظارت برسازمانهای صنفی کشورخواهدبود.لذاتعداد اعضای هر اتحادیه در هرشهرستان می تواند متفاوت از سایر شهرستان ها باشد.
یکی دیگر از مصوباتی که می تواند منجر به شفافیت و انضباط مالی بیشتر اتحادیه های صنفی شود این است که بر اساس قانون جدید کلیه دریافت ها و پرداخت های سازمان های صنفی از این پس باید به صورت متمرکز وازطریق سامانه ای که برای همین منظورایجادخواهدشدصورت بگیرد. 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش