نمایشگاه بهاره در آستانه افتتاح؛ قیمتگذاری بیش از ده هزار قلم کالا برای عرضه در نمایشگاه بهاره


نمایشگاه بهاره اتاق اصناف مرکز استان بوشهر که به عرضه مستقیم کالا اختصاص دارد امروز 16 اسفندماه افتتاح می شود.
در این نمایشگاه بیش از ده هزار قلم کالا در سه سالن به وسعت بیش از 4 هزار متر مربع عرضه خواهد شد. اتاق اصناف مرکز استان بوشهر برای سهولت دسترسی شهروندان به کالای ارزان قیمت و ایجاد زمینه لازم برای عرضه کالای ارزان متصدیان همه غرفه ها را ملزم به ارائه فاکتور خرید کالای قابل عرضه در نمایشگاه نموده است.
به همین منظور کمیته قیمت گذاری نمایشگاه شامل دو نفر نماینده اتحادیه های صنفی و یک نفر کارشناس اداره صنعت معدن تجارت استان ضمن بررسی فاکتورهای خرید کالاهای قابل عرضه در غرفه های نمایشگاه به قیمت گذاری این کالاها برای عرضه می پردازند. شرط اصلی عرضه کالا در نمایشگاه این است که هم این کالاها ارزان تر از بازار بوشهر باشد و هم فاکتور خرید معتبر داشته باشند. با این روند می توان انتظار داشت که کالاهای عرضه شده دارای قیمت رقابتی خوبی به نفع مردم باشند.
در همین رابطه این کمیته تا کنون بیش از 10 هزار قلم کالا را قیمت گذاری نموده و هم استانی های گرامی می توانند با خاطری آسوده کالای ارزان تر از بازار بوشهر را خریداری کنند.
در نمایشگاه بهاره امسال یک سالن بزرگ به عرضه آجیل، خشکبار و شیرینی، یک سالن بزرگ به عرضه پوشاک و سالن سوم هم به بقیه ملزومات و اقلام مورد نیاز مردم اختصاص می یابد.
از دیگر شاخصه های نمایشگاه بهاره امسال عرضه انواع میوه کمتر از قیمت بازار و زیر قیمت رقابتی مصوب و نیز عرضه انواع شوینده، لوازم بهداشتی و مواد غذایی به قیمت کارخانه است که با رایزنی اتاق اصناف مرکز استان مراکز پخش این وظیه سنگین را بر عهده گرفته اند.

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش