بزرگترین رویداد فروش استان در نمایشگاه بهاره اتاق اصناف بوشهر برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر امید سامری رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برای سهولت دسترسی شهروندان بوشهری به کالای باکیفیت و ارزان به مناسبت نوروز از تاریخ 16 اسفندماه در نمایشگاه بین المللی بوشهر برگزارمی شود.
وی افزود: بیش از 4 هزار مترمربع فضا به این نمایشگاه اختصاص می یابد و حدود 400 واحد صنفی می توانند با نام نویسی در اتحادیه مربوطه در این رویداد بزرگ فروش مشارکت کنند.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر تاکید کرد: در بزرگترین رویداد فروش کالای بهاره بوشهرکه در 16اسفندماه برگزار می شود یک سالن بزرگ به عرضه آجیل، خشکبار و شیرینی، یک سالن بزرگ به عرضه پوشاک و سالن سوم هم به بقیه ملزومات و اقلام مورد نیاز مردم اختصاص می یابد.
سامری گفت: اتاق اصناف بر روند عرضه کالا در این نمایشگاه و ارزان تر از بازار بودن آن نظارت همه جانبه دارد. به همین دلیل از شهروندان بوشهری دعوت می کنیم که به این نمایشگاه تشریف آورده و کالای باکیفیت و ارزان تهیه کنند.

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش