با حضور در انتخابات زمینه بهبود شرایط اقتصادی را فراهم کنیم

آری به اتفاق جهان می توان گرفت
در شرایط حساس و بی‌سابقه منطقه ای که دشمنان جهان اسلام و ایران هر روز به بهانه ای در حال ماجراجویی هستند و می خواهند به هزار لطایف الحیل پای ایران را به یک درگیری منطقه ای بکشانند برای حفظ یکپارچگی ملی و حفظ ایران از کید دشمنان و مکر بدخواهان لازم است همه مردم شریف ایران اسلامی مشکلات داخلی و درون خانواده نظام و کشور را کنار نهاده و با حضور به موقع و پرشور خود در صحنه، انتخاباتی پرشور رادر 11 اسفند به جهانیان نشان دهند.
به عقیده کارشناسان مسایل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تغییر شرایط فرهنگی و اقتصادی کشور و گشایش در امور مردم از مسیر مشارکت فعالانه در انتخابات می گذرد به همین دلیل تنها راه پیش روی ملت ایران برای تغییر در شرایط، شرکت در انتخابات و گزینش افرادی است که توان گشایش در امور مردم و کشور را داشته باشند.
به همین منظور اتاق اصناف مرکز استان بوشهر برای ایجاد شرایطی که منجر به تقویت جایگاه ایران در منطقه و جهان شود و نیز برای ایجاد بهبود شرایط اقتصادی و سیاست‌گزاری‌های بهتر در جهت کنترل و مهار تورم از یکایک بازاریان و مردم عزیز می خواهد که با حضور در انتخابات زمینه بهبود شرایط اقتصادی را فراهم کنند.
اتاق اصناف مرکزاستان بوشهر

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش