برخورد با متصدیان ۶۰ واحد صنفی بوشهر بدلیل بکارگیری اتباع خارجی


"مصدق کشاورزی" در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: برابر قانون کارفرمایانی که اتباع خارجی غیرمجاز بکارگیرند، برای بار نخست معادل پنج برابر حقوق قانون کار برای هر روز بکارگیری و برای بار دوم معادل ۱۰ برابر جریمه خواهد شد.

وی افزود: در صورت ادامه این روند از ۹۱ تا ۱۸۰ روز حبس در انتظار کارفرمایان خاطی خواهد بود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر یادآور شد: در همین راستا گشت‌های مشترک برای بازدید از واحدهای صنفی و شناسایی اتباع غیرمجاز در این استان آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.
کشاورزی تصریح کرد: به طور مستمر از واحدهای صنفی برای شناسایی و برخورد با بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز و جریمه کارفرمایان ، بازرسی می‌شود.
وی ادامه داد: این گشت‌ها در واحدهایی که با سلامت مردم در ارتباط است با جدیت ورود کرده و اخطار لازم صادر و با واحدهای متخلف برابر با قانون برخورد می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: بکارگیری نیروی بومی یا ایرانی توسط متصدیان واحدهای صنفی افزون بر کاهش بیکاری مانع از تهدید سلامت جامعه نیز خواهد شد.

 

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش