تحلیل هفت رای برای هفت عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران

تحلیل هفت رای برای هفت عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران
اخبار صنفی – در انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ایران هر هفت عضو با هفت رای تعیین سمت شدند اما این هماهنگی چه پیامی برای رفتارهای برون سازمانی اصناف دارد؟
با برگزاری انتخابات هیات رییسه دور هشتم هم برگزیده شدند واز اول هم معلوم بود دیگر کسی با هفت رای در هیات رئیسه نمی نشیند.
به طور غافلگیرکننده ای در هفته جاری هفت عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران به همدیگر رای دادند وهرهفت نفر با هفت رای سمت گرفتند.
اول اینکه اکثریت قاطع و حتی پیشکسوت باسابقه وپیر تاریخ اصناف قاسم نوده فراهانی که با بکاربردن تدبیر با شناسایی قابلیت ها وتوانایی مجتبی صفایی به او رای داد.
مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران در همین مدت کوتاه به خوبی نشان داد که در عین جوانی به پختگی لازم جهت ریاست اتاق اصناف ایران رسیده است به خصوص اقدامات جالب توجه ای که بعد از این رای گیری داشت نشان داد می خواهد گامی برای خانواده بزرگ اصناف در تعامل کامل با ارگانهای برون سازمانی داشته باشد.
شاید خیلی آماده دیدن چالش بین سامری و صفایی بودند. البته که تدبیر سامری وهمراهی بدری و توانگر وامیدوار در کنار کریم محمدیان به موقع و بسیار ظریف بود زیرا اگر این هفت رای رو قبل از جلسه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی وزارت صمت نبود شاهد حمایت اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران در جلسه هیات عالی نظارت نبودیم وشاید بازهم قهر وترک جلسه عضوی از هیات رییسه را رقم می زد که اعتبار وجایگاه اصناف را متزلزل نشان می داد.
هفت رای اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران حالا تبدیل به برگ برنده اصناف است. اگر فقط دو گام باقی مانده در اصناف را دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی وزارت صمت با حمایت هیات رییسه اتاق اصناف ایران و ودولت ومجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه ظرف مدت دوتا سه ماه آینده بردارد شک نکنید گام بسیار بسیار بلندی برای ارتقای جایگاه اصناف در اقتصاد کشور برداشته خواهد شد.
هفت رای به اصناف کشور پیام همدلی وهمراهی در عین حال نقد یکدیگر دارد زیرا تصویب بدون مخالفت مستدل طرح وبرنامه های اصناف معنای دیگری را از این هفت رای به افکار عمومی متبادر می کند.
انتظار می رود تا اعضای هیات رییسه ضمن اینکه برای هرطرحی نظرهای متفاوت جهت اجرا داشته باشند اگر از نظرات اعضای هیات نمایندگان دور هشتم اتاق اصناف ایران و مدیران جوان و بسیار عالی در بدنه مدیریت صنفی بهره ببرند مشارکت عمومی استفاده از خرد جمعی را در اصناف اجرایی می کنند.
موفقیت مجتبی صفایی رئیس جوان اتاق اصناف ایران برگ برنده مدیران صنفی وقانون نظام صنفی و اصناف کشور است.
منبع : وب سایت اخبارصنفی 1402.07.20

 

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش