برگزاری نشست هماهنگی سامانه نوین اصناف و درگاه ملی مجوزها و رفع مشکلات صدور پروانه کسب با حضور رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر

شست هماهنگی سامانه نوین اصناف و درگاه ملی مجوزها و رفع مشکلات صدور پروانه کسب با حضور نمایندگان هیات مقررات زدایی درباره کاربرگ‌های کسب و کار و مسئولان سامانه نوین اصناف و تعدادی از مسئولان صنفی وزارت اقتصاد و وزارت صمت در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد.
رئیس اتاق اصناف ایران در این دیدار اظهار داشت : ماموران پست و بهداشت وجوه اضافه از واحدهای صنفی نگیرند

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: واحدهای صنفی و اتحادیه ها و اتاق های اصناف در راستای صدور پروانه کسب مشکلاتی را با درگاه ملی مجوزها و سامانه نوین اصناف دارند که در این نشست به برخی از این موارد پرداخته شد.
وی بیان کرد: یکی از موارد مطروحه درباره دریافت هزینه های اضافی از سوی ماموران پست از واحدهای صنفی بود که مشخص شد اداره پست که برای تطبیق کد پستی به واحدهای صنفی متقاضی پروانه کسب مراجعه می کنند لازم است تنها یک بار (مبلغ 32 هزار تومان) را دریافت کنند و چنانچه مراجعات بعدی وجود داشت، نباید هزینه مجددی دریافت شود.
نوده فراهانی همچنین در خصوص تاییدیه وزارت بهداشت نیز گفت: گزارشاتی وجود دارد مبنی بر این که برخی از بازرسان بهداشت با مراجعه به واحدهای صنفی، آنها را ملزم به پرداخت وجوهی می کنند که هیات مقررات زدایی تاکید کرد دریافت این وجوه خلاف قانون است. ‌

امید سامری نائب رئیس اتاق اصناف ایران هم طی سخنانی شفافی اظهار داشت : سامانه ایرانیان اصناف در در مدت زمان ۱۲ ساله   بدون مشکل به کار خود ادامه داد ، که این زمان طولانی نشان از استقبال اصناف از تکنولوژی دارد .
وی بیان کرد :  سامانه نوین اصناف مشکلاتی را برای اصناف و بازاریان ایجاد کرده است که وضعیت آنان حال و روز خوبی ندارد . آنچه شما از وضعیت آنان در تهران می بینید آن چیزی است که دوست دارید ببینید و خبر از وضعیت شهرستان ها ندارید و صدای مشکلات آنها به گوشتان نمی رسد.‌‌
رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر در پایان اشاره داشت : سامانه نوین اصناف تا به امروز نه تنها کمکی به اصناف نکرده است بلکه بر مشکلات آنها نیز افزوده و نمی توان هر روز اعضا را با خواهش و تمنا در برابر این مشکلات به وجود اماده در سامانه آرام نگه داشت و باید در اصرع وقت و  هر چه سریع تر این مشکلات رفع گردد .

 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش