رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را تا ۸۰ درصد افزایش می دهیم


رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط صنوف را با شدت پیگیری و کنترل می‌کنیم امیدواریم آن را به ۸۰ درصد افزایش دهیم و در صورت عدم رعایت این دستورالعمل‌ها؛ واحدهای صنفی متخلف در روزهای پیش و بعد از عید تعطیل می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی جهت، مصطفی گراشی در خصوص کنترل اصناف استان بوشهر در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به جهت پیشگیری از شیوع بیشتر پیک ششم بیماری کرونا، گفت: شرایط بد حاکم بر اصناف کشور در اثر شیوع پیک ششم کرونا بر اصناف استان بوشهر نیز حاکم است و متأسفانه پیش از شیوع پیک ششم بیماری کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ۵۵ الی ۶۰ درصد کاهش یافته بود.
رئیس اتاق اصناف استان بوشهر، با اشاره به این موضوع که به واحدهای بازرسی اتاق اصناف استان بوشهر اعلام‌ شده است تا برای کنترل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط واحدهای صنفی اقدام کنند، افزود: در همین راستا واحدهای صنفی که پیش از ۱۵ اسفندماه دوز سوم واکسن کرونا را دریافت نکنند قطعاً تعطیل خواهند شد.
وی در پایان بابیان این‌که به اتحادیه‌های صنفی استان نیز اعلام‌شده است تا در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط واحدهای صنفی این واحدهای متخلف در روزهای پیش و بعد از عید تعطیل شوند، اضافه کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط صنوف را با شدت پیگیری و کنترل می‌کنیم و امیدواریم که رعایت این دستورالعمل‌های بهداشتی را تا ۸۰ درصد افزایش دهیم.

 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش