رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر : تشدید نظارت و بازرسی بر بازار شب یلدا در بوشهر

رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا گفت: برای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا، گشت‌های مشترک به همراه سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی فعال و نحوه عرضه مایحتاج مردم رصد می‌شود.
 به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر ، سید علیرضا سید رضازاده  رئیس بازرسی اتاق اصناف  با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا گفت: برای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا، گشت‌های مشترک به همراه سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی فعال و نحوه عرضه مایحتاج مردم رصد می‌شود.
وی با بیان اینکه اولویت نظارت بربازار کالاهایی همچون میوه و تره بار، شیرینی، شکلات، آجیل و خشکبار است و بازرسان در دو نوبت صبح و عصر در بازار حضور دارند افزود: با توجه به این که تقاضا برای خرید میوه، آجیل، خشکبار در آستانه شب یلدا، افزایش می‌یابد، طرح تشدید نظارت بر بازار در این بخش اجرا می‌شود.
رضازاده در پایان اشاره کرد : به منظور تسریع در رسیدگی به تخلفات ، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتورو… از طریق تلفن 07733335128 - 07733335126  گزارش کنند تا این گونه موارد با اولویت رسیدگی شود.

 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش