جلسه هم اندیشی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر با قائم مقام سازمان بسیج اصناف بازار در هفته بسیج + عکس

 به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز بوشهر جلسه هم اندیشی به مناسبت هفته بسیج با حضور هیئت رئیسه اتاق و اتحادیه ها با سازمان بسیج اصناف بازار به میزبانی اتاق برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آقای مصطفی گراشی رئیس اتاق اصناف ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم خدمت حاضران در جلسه ،گزارشی را از نحوه همکاری اتاق با سازمان بسیج اصناف از زمان شکل گیری تا کنون ارائه دادند.
گراشی به عدم احتیاج استان به سهمیه های مرکز در کالا های معیشیتی تا قبل از تحولات ارزی طی دو سال گذشته و تامین آن توسط خود مردم به وسیله کالا های وارداتی با قیمت مناسب اشاره کردند که با بروز مشکلات در بحث کالای ملوانی (ته لنجی ) این امکان از بین رفته و باعث بیکاری اکثریت ملوانان و لنج دارن با رکود بازار و تعطیلی مغازه ها شده است.
در ادامه پیشنهاداتی از قبیل تامین امنیت صنوف که با مشکلات اقتصادی به وجود آمده در خطر سرقت قرار گرفته اند توسط نیروه های گشتی بسیج که همیشه در بحث امنیت پیشرو بوده اند  و همراهی گشت های بازرسی ونظارتی توسط آنها برای تسریع در بهبود رسیدگی به مشکلات گران فروشی توسط مسئولان اتحادیه ها مطرح شد.
در این جلسه سید نعمت اله رکنی مسئول تعلیم تربیت صالحین با یادآور شدن خدمات و پیشرو بودن اصناف  با همراهی در تمامی امور مملکتی خواستار جدایی دولت از قانون گذاری برای اصناف شد و اشاره داشت با خصوصی شدن و رقابتی شدن بازار، قیمت ها کاهش پیدا کرده و کیفیت بالاتری در اختیار مردم قرار میگیرد و حضور نظارتی دولت کمک بیشتری به این موضوع خواهد کرد .
در ادامه آقای محمد حیدری قائم مقام سازمان بسیج اصناف بازار بیان کرد در بحث شیوع ویروس کرونا که کشور های بزرگ دنیا رو به راهزنی ماسک آورده بودند ، با اعتماد به بخش های خصوصی ودانش بنیان توانستیم با تولید دستگاه اکسیژن ساز و ماسک از بحرانی عظیم جلوگیری کنیم ،که دنیا با دیدن این اتفاق انگشت به دهان ماند و فکرش را نمیکردکه ایران توان ساخت دستگاه اکسیژن ساز را دارا باشد و تمام این افتخارات نتیجه اعتماد به بخش خصوصی است .
حیدری در پایان با اشاره به مشلات پیش آمده در تامین کالاهای اساسی در استان های مرزی و پیگیری حل این مشکل خاطر نشان کرد نیرو مردمی بسیج اصناف در بحث امنیت با ایجاد تیم های گشتی و نظارتی ، همیشه در کنار مردم و کسبه آماده حل مشکلات ومعضلات آنها خواهد بود.

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش