رئیس اتاق اصناف بوشهر: اصناف از طرح جهش تولید مسکن استقبال و حمایت می‌کنند

 

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: اصناف بوشهر صنعت مسکن را از صنایع مادر می‌دانند و با اعتقاد به این که رونق و فعال شدن این صنعت دیگر صنایع را نیز فعال می‌کند از طرح جهش تولید مسکن استقبال و حمایت می‌کنیم.
به گزارشروابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر مصطفی گراشی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص نحوهٔ مشارکت اصناف استان بوشهر در طرح جهش تولید مسکن، گفت: اصناف بوشهر با توجه به همان اصل اقتصادی که صنعت مسکن را از صنایع مادر می‌داند و با اعتقاد به این موضوع که رونق و فعال شدن این صنعت دیگر صنایع را نیز فعال می‌کند از طرح جهش تولید مسکن استقبال و حمایت می‌کنند.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر بابیان اینکه با فعال شدن ساخت‌وساز و توسعه تولید مسکن حدود ۳۶۰ رشته شغلی فعال می‌شوند، افزود: همه قبول داریم که بارونق ساختمان‌سازی خرید کالاهای ساختمانی از قبیل سیمان، گچ و هر آنچه که در صنعت ساخت‌وساز دخیل است توسعه پیدا خواهد کرد و این موضوع موجب رونق وتحول در بازار نیز خواهد شد.
وی افزود: اصناف بوشهر آمادگی دارند تا  از جهت تأمین مصالح و انجام خدمات فنی  به اجرای  طرح جهش تولید مسکن و ساخت ۱ میلیون مسکن در سال کمک کنند.
این فعال حوزه اصناف با اشاره به این‌که در شهر بوشهر به دلیل محدودیت زمین نرخ مسکن بسیار گران است به‌صورتی که می‌توان گفت قیمت مسکن در این شهر باقیمت مسکن در شهر تهران برابری می‌کند، افزود: ساخت ۱ میلیون مسکن در سال علاوه بر خانه‌دار شدن مردم بر کاهش قیمت مسکن نیز تأثیر قابل‌توجهی خواهد داشت.
گراشی در پایان تأکید کرد: اجرای طرح جهش تولید مسکن در سراسر کشور رسته‌های شغلی مرتبط با ساخت مسکن را به‌طور مستقیم و غیرمستقیم فعال خواهد کرد و نهایتاً با توسعه ساخت مسکن علاوه بر رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال موجب کاهش قیمت مسکن نیز خواهد شد.

 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش