نشست مشترک مدیران سازمان استاندارد با هیئت رییسه اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی

دکتر مشتاقی مدیرکل اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان به مناسبت روز جهانی اندازه شناسی به همراه جمعی از مدیران این اداره کل به اتاق اصناف آمدند.

دکتر مشتاقی در این جلسه ضمن تبیین اهمیت استانداردسازی و اوزان در تجارت و بازار گفت: سازمان ملی استاندارد جایگاه رفیع بازار را در ترویج فرهنگ عدالت و همراهی با مردم می‌داند.

علیرضا مخبر بوشهری دبیر اتاق اصناف مرکز استان بوشهر ضمن تبریک روز جهانی اندازه گیری به مدیرکل اداره استاندارد ابراز داشت: آنچه تا امروز موجب نگرانی بازاریان است بحث ورود بدون ضابطه بازرسان این اداره به بازار است که هم موجب نگرانی کسبه می شود و هم فضای کسب و کار و آرامش خاطر مشتری ها و بازاریان را به هم می زند.

شیرزاد (محمد خدری) رئیس اتحادیه طلافروشان شهرستان بوشهر نیز در سخنان کوتاهی ابراز داشت: باتوجه به حساس بودن و امنیتی بودن کار طلافروشی و این مهم که ترازوی طلافروشی را به دلایل مختلف نمی‌توان در اختیار هر فردی قرار داد از اداره استاندارد درخواست داریم که بازرسان این اداره که می‌خواهند برای بازرسی به بازار بیایند حتما با لباس فرم باشند و با هماهنگی اتحادیه یا اتاق اصناف وارد بازار شوند.

وی افزود: از آنجا که طلافروشان با همان ترازویی که طلا می‌فروشند اقدام به خرید طلا می‌کنند در صورت کالیبره نبودن دستگاه توزین زیان بزرگی متقبل می‌شوند. به همین دلیل باید زمینه خودبازرسی واحدهای طلافروشی و مراجعه آنها در طی ماه به آزمایشگاه همکار اداره استاندارد فراهم شود.

در انتهای جلسه اعضای اتحادیه طلافروشان از بازرسی اداره استاندارد از ترازوهای طلافروشی استقبال کردند و درخواست کالیبره شدن ترازوهای توزین طلا و فلزات گران‌بها را به صورت اختیاری در طی ماه را به اداره استاندارد ارائه کردند که با استقبال مدیران اداره استاندارد  همراه شد.

 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش