تقدیر کادر مدیریت مدرسه استثنایی کوثر از هیات رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر صداقت مدیر مدرسه استثنایی کوثر به همراه کادر مدیریتی و آموزشی این مدرسه با حضور در اتاق اصناف مرکز استان بوشهر از امید سامری رئیس، اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی شهرستان بوشهر تقدیر کردند.
صداقت مدیر این مدرسه با تقدیر از همراهی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان بوشهر با دانش آموزان استثنایی و خانواده های آنها گفت: اگر حمایت های مادی و معنوی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر از تعدادی از خانواده های دانش آموزان استثنایی قبل از عید صورت نمی گرفت بعد از تعطیلات نوروز از حضور آنها محروم می ماندیم.
امید سامری رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهربا تقدیر از زحمات کادر مدیریت مدرسه استثنایی کوثر گفت: نگاه مدیریت بازار مرکز استان به دانش آموزان مدرسه استثنایی یک نگاه ویژه است و حمایت های ما از این دانش آموزان و مدرسه آنها متوقف نخواهد شد.
شایان ذکر است در اسفندماه سال 1402 اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف به همراه روسای اتحادیه های صنفی شهرستان بوشهر ضمن حضور در مدرسه استثنایی کوثر بوشهر ضمن برپایی اولین گلریزان بین اتحادیه های صنفی در بوشهر موفق شدند بخشی از زیرساخت های مورد نیاز این مدرسه مثل کولر و بخاری و نیز سایر اقلام مورد نیاز دانش آموزان و مدرسه را تامین کرده و بخشی از نیازهای اولیه دانش آموزان این مدرسه مثل نوشت افزار و پوشاک آنها را تامین کنند.
 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش