کرونا و مدیریت های الله‌بختکی در استان بوشهر

 

از روزی که قرار شد دولت با کرونا مبارزه کند تا امروز که کرونا در آستانه یک سالگی قرار دارد و هر روز قربانیان بیشتری می گیرد، مدیران مرتبط استانی از عرضه ماسک، دستکش و الکل رایگان حتی در ادارات و سازمان ها به طور منظم و همه روزه عاجز بوده اند و استراتژی آنها فقط و فقط به تعطیلی بازار ختم می¬شده است.
مدیران استان بازار را باگشاده دستی تعطیل و مردم را با این تصمیم دچار هزار مشکل می کنند اما حتی برای یک روز هم نمی توانند بوستان ها و سواحل را مسدود کنند. تجمع ها حتی یک روز هم کاهش نیافته و خروجی تمام جلسات رسمی مدیران برای مقابله و یا حتی مدیریت این ویروس افزایش تعداد بیماران و صعود قربانیان به سمت قله های جدید آماری است.
بعد از یک سال تجربه اندوزی، مدیریت الله بختکی و آزمون و خطا باید رویکردهای گذشته به جدبازنگری شود. شواهد نشان می دهد رویکردهایی که تا کنون توسط مدیران استان اتخاذ شده کرونا را که کم نکرده هیچ، باعث ورشکستگی، رکود عمیق، تباه شدن زندگی اصناف و افزایش مرگ و میر شده است.
باید کشتی بان سیاستی دیگر در پیش بگیرد.

 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش