نمایشگاه آشنایی با مشاغل بازار / تصاویر

نبود آموزش کافی در رابطه با بازار و مشاغل آزاد همواره در نظام آموزشی مدارس احساس می‌شود. این خلا اثرات جبران ناپذیری دارد که بی توجهی به آن باعث می‌شود جوانان و نوجوانان دچار سردرگمی شده و در انتخاب مسیر شغلی خود،با مشکلاتی مواجه شوند.حل این مشکل نیازمندآن است که دانش‌آموزان در دوران تحصیل خود در مدرسه، با انواع مشاغل، حتی به صورت عمومی، آشنا شوند و فضای کاری و اتمسفر حاکم بر آن را تا حدودی درک و لمس کنند. 
دانش آموزان در صورت آشنا شدن با انواع مشاغل فعال در بازار کار، می‌توانند بلافاصله بعد از پایان تحصیلات خود شروع به تصمیم گیری، آزمون و خطا و کشف استعدادهای خود کرده و در مسیر آینده شغلی خود گام بردارند. 
مرکز آموزش علمی کاربردی اتاق اصناف بوشهر، برای آشنا ساختن هرچه بیشتر دانش‌آموزان با انواع مشاغل، غرفه‌های متعددی رادرروزهای پنجم وششم اریبهشت 1402در "نمایشگاه هفته مشاغل ویژه دانش‌آموزان" برپا کرد. در این نمایشگاه دانش‌آموزان بوشهری از غرفه‌های مشاغل زیر بازدید کرده وضمن بازدید با متخصصین این حرفه‌ها صحبت کردند :
-    طلاسازی
-    تعمیرات تلفن همراه
-    تعمیرات خودرو
-    آرایش زنانه
-    پیرایش زنانه
-    مشاوره املاک
-    نجاری
-    فرش دستباف
-    قنادی و شیرینی‌پزی
 

 

 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش