مدیرکل صمت بوشهر: نصب بارکد دوبعدی در واحدهای صنفی استان بوشهر الزامی است


بوشهر- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از الزامی بودن نصب بارکد دوبعدی در واحدهای صنفی سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه اتحادیه‌های صنفی با هماهنگی اتاق اصناف در سراسر استان موظف اند با توجه به اطلاع رسانی‌های قبلی مبنی بر الزام این موضوع، نسبت به دریافت و نصب بارکد دوبعدی در واحدهای صنفی تحت پوشش خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اطلاع رسانی‌های قبلی یادآوری کرد: واحدهای صنفی ملزم به دریافت بارکد دو بعدی مشخصات صنفی خود از اتحادیه مربوطه و سپس نصب آن در محل قابل رؤیت برای مشتریان هستند.

صفوی با اشاره به ضرورت دریافت بارکد دو بعدی از اتحادیه برای واحدهای صنفی عنوان کرد: دریافت این بارکدهای دو بعدی به واحدهای صنفی کمک می‌کند تا به تمام سامانه‌های دولت که در ارتباط با خدمات صنفی است متصل شده و از مزایای نظام صنفی از جمله دریافت تسهیلات بانکی، حمایت‌های تأمین اجتماعی، معافیت‌های مالی و غیره بهره‌مند شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد: واحدهای صنفی در صورت عدم توجه و اقدام لازم، از طریق بازرسی و اماکن نیروی انتظامی برخورد قانونی می‌شود.

 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش