نشست صمیمی اعضای اتاق اصناف مرکز استان بوشهر و مسئولان مجموعه صنعت ، معدن و تجارت استان با نماینده مردم بوشهر ،گناوه و دیلم

بوشهر-ایرنا- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم دلسوزترین نسبت به آحاد جامعه است که می‌خواهد با نهایت تلاش حلال مشکلات مردم باشد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالکریم جمیری روز یکشنبه در نشست با مدیران حوزه صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار کرد: در این مسیر شاید این یا آن وزیر و یا حتی من به عنوان نماینده مردم در مجلس دچار یک سری کاستی‌ها باشیم اما شخص رئیس جمهور در کف جامعه با دلسوزی تمام قصد کرده حلال مشکلات مردم باشد.
وی بیان کرد: برای نمونه پیرامون دیدگاه رئیس جمهور  به خود وی اعلام کردم نگاه شما به استان بوشهر تغییر پیدا کرده ولی این نگاه باید در سایر اعضای دولت نیز محقق شود تا استان بوشهر به جایگاه واقعی خود برسد.
جمیری ادامه داد: در این مسیر باید مدیران کل، استاندار، فرمانداران و بخشداران باید با نگاه ویژه پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند که در موضوع اصناف مدیرکل امور مالیاتی بخوبی این مهم را با پیگیری‌های مجدانه محقق کرده است.
بازرایان و کسبه در جراحی اقتصادی با دولت و نظام تعامل دارند
وی در بخش دیگری  اظهار کرد: مجموع اصناف و بازار همواره برای انقلاب، نظام و دولت ها نه تنها بار نبودند بلکه بال بودند تا نظام بتواند در مسیر متعالی خودش گام بردارد و حرکت کند.
جمیری ادامه داد: در دوران انقلاب نیز همین بازاریان بودند که کمر رژیم شاهنشاهی را شکستند و در دوران بعد انقلاب و دفاع مقدس نیز بازاریان بیشترین کمک را به دفاع مقدس داشتند.
وی اظهار کرد: بازاریان در دفاع مقدس یا  خود حضور یا با حمایت مادی داشتند و در شرایط کرونایی نیز استان بوشهر و بازاریان همکاری لازم را با ستاد مقابله با ویروس بخوبی  انجام دادند.
جمیری افزود: در شرایط کنونی نیز دولت در حال انجام کاری بزرگ است که به تناسب همین بزرگی و مهم یک سری سختی‎هایی برای آحاد مردم و بویژه بازاریان دارد.
وی گفت: بازاریان نیز بزرگوارانه همکاری و تعامل دارند که این نشان از همراهی بازار و کسبه با دولت و نظام است.
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون ایجاد اشتغال یکی از نیازهای اصلی جامعه است که باید با هزینه سنگین تامین شود ولی با این حال بازاریان هستند که علاوه بر اشتغال خود برای دیگران نیز ایجاد شغل می کنند که دولت باید تسهیلات و بستر کار موردنیاز  این بخش را فراهم کند.
وی تاکید کرد: مسئولان استان بوشهر نیز باید در کنار بازاریان حضور داشته باشند تا بتوانند با آرامش کار و به مردم خدمت کنند.
جمیری یادآور شد: در باب فروشگاه‎های بزرگ و اصناف و باید شرایط به گونه‎ای تنظیم شود تا همه به آرامش برسند.
وی اظهار کرد: برای نمونه در بحث فعالیت بازار میوه و تره‌بار نیز باید شرایط بررسی شود تا منافع مردم و بازاریان بخوبی تامین شود.
جمیری گفت: مردم که اصل این داستان هستند باید نیازشان برآورده شود و کسانی که تمام سرمایه خود را وسط آورده اند بتوانند سود خود را کسب کنند.
قیمت بنزین تغییر نمی‌کند
وی در باره قیمت بنزین اظهار کرد: قیمت بنزین تغییر نمی‌کند که در این راستا در نشست کمیسیون در دو هفته گذشته نیز به طور رسمی از وی خواسته شد تا در مورد قیمت بنزین مصاحبه کند.
جمیری افزود: تاکنون هیچ بنایی برای تغییر قیمت بنزین وجود ندارد  و به هیچ وجه این مهم اتفاق نخواهد افتاد.
محدودیت جا به جایی کالای همراه ملوان بطور کامل برطرف شود
وی درباره کالای همراه ملوان نیز اظهار کرد: در این موضوع خود استاندار بوشهر نیز اعلام داشتند که برای حمل و عرضه کالای همراه ملوان در استان اعمال محدودیت صورت نگیرد.
جمیری ادامه داد: گاهی وقت‌ها با اعلام ظن به قاچاق محدودیت‌هایی برای کالای همراه ملوان در استان بوشهر اعمال می‌شود که این موضوع جالب نیست.
وی بیان کرد: وقتی کالای از ته لنجی از طریق لنجی از مبادی رسمی مانند گمرک و با اجازه شورای تامین و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز وارد می‎شود به آن عنوان قاچاق اطلاق می‎شود در حالی که این کالا به صورت قانونی وارد شده است.
جمیری تاکید کرد: در شیوه نامه  جدید کالای همراه ملوان که ابلاغ می‌شود باید موانع آن به صورت تمام و کمال حل شود.
وی افزود: در صورت حل نشدن موضوع در نشست با مسئولان استان بوشهر  و در صورت نیاز مراجع بالاتر برای حل آن تلاش خواهد شد.
 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش