رئیس اتاق اصناف استان بوشهر: افزایش قیمت نان در بوشهر/کیفیت پایین دیگر توجیهی ندارد

ایسنا/بوشهر رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر با اشاره به افزایش قیمت نان گفت: نانوایی‌ها این استان دیگر توجیهی برای کیفیت پایین ندارند.
 مصطفی گراشی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در طول دو سال گذشته نان در استان بوشهر افزایش قیمتی نداشته است، اظهار کرد: از امروز قیمت نرخ نان لواش  از ۲۵۰ تومان به ۳۷۵ تومان تغییر کرده است اما وزن چانه نان همچنان ثابت و ۱۵۰ گرم است.
وی اضافه کرد: سایر اقلام نان نیز در استان بوشهر افزایش قیمت داشته‌اند؛ نان با آرد یارانه‌ای نوع یک: تافتون ماشینی گرد ۴۵۰ تومان، لواش ریزشی ۳۰۰ تومان و نان با آرد یارانه‌ای نوع د. و: سنگگ ماشینی ۲۰۰۰ هزار تومان، سنگک سنتی ۲۲۰۰ تومان، سنگک ماشینی ریزشی ۱۸۰۰ تومان، بربری ۱۶۰۰ تومان، تافتون تنوری ۱۰۰۰ تومان، لواش ماشینی ۴۰۰ تومان، لواش خشک ۴۰۰۰ تومان و تافتون ماشینی ۶۰۰ تومان اعلام شد.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر با اشاره به اینکه در حال حاضر همچنان قیمت نان در این استان نسبت به استان‌های همجوار پایین‌تر است، تصریح کرد: شاید واقعی نبودن نرخ نان در استان بوشهر علت کیفیت پایین نان بوده است چرا که هزینه‌های جانبی نانوایی‌ها به جز آرد که با قیمت یارانه‌ای به دست مردم می‌رسد، بسیار بالا است.
گراشی با اشاره به اینکه نانوایی‌ها دیگر توجیهی برای کیفیت پایین نان در استان بوشهر ندارند، بیان کرد: انتظار داریم افزایش قیمت نان منجر به بالارفتن کیفیت نان در شود.
وی تاکید کرد: از امروز گروه‌های مختلفی نظارت بر نانوایی‌های استان را دنبال می‌کنند و در این خصوص به نانواها اعلام شده دیگر اغماضی صورت نخواهد گرفت.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر خاطر نشان کرد:  مردم  به تابلوهای نصب شده در خصوص ساعت پخت نان درب نانوایی‌ها دقت کنند و نانوایی‌ها نیز نسبت به ساعت کاری خود حساس باشند.
به گزارش ایسنا، مدت‌ها بود که نانوایی‌های استان بوشهر نسبت به قیمت پایین نان در این استان نسبت به سایر استان‌ها گله‌مند بودند و معتقد بودند دخل و خرجشان با یکدیگر نمی‌خواند، از آن سو مردم نیز از کیفیت پایین نان و رعایت نشدن ساعت کاری نانوایی‌ها معترض بودند.
 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش