جلسه هم اندیشی فرماندهی نیروی انتظامی استان واتاق اصناف پیرو موضوع کالای ملوانی (ته لنجی) + عکس

 


جلسه هم اندیشی به میزبانی نیروی انتظامی با حضور اعضای اتاق اصناف ، اتحادیه های صنفی مرتبط و فرماندهان محترم نیروی انتظامی پیرو موضوع کالای ته لنجی برگزار شد.
در ابتدا ،جلسه با صحبت های جناب سرهنگ طهماسبی معاون اجتماعی نیروی انتظامی وجناب سرهنگ بهادریان رئیس پیشگری نیروی انتظامی آغاز گردید .آنها در ادامه  با تشکراز اتاق و تمامی کسبه و اصناف به منظور همکاری کامل در بحث تعطیلی ها و کنترل ویروس منحوث کرونا مراتب قدردانی خود را به جا آوردند.
در ادامه آقای مصطفی  گراشی رئیس اتاق  ضمن تشکراز دعوت به عمل آمده توسط نیروی محترم انتظامی ، ناجا را ارگانی از دل مردم و دغدغه مند آنها دانست .
وی با بیان مشکلات عدیده کسبه و اصناف در جا به جای کالای ته لنجی و ایجاد مشکل در امرار معاش آنها ، نگرانی خود را از تعطیلی و ورشکستگی تعداد زیادی از واحد های صنفی ابراز کرد .
گراشی در ادامه از مشکلات واحد های تولیدی استان  که با وجود استفاده از  مواد اولیه کاملا ایرانی در آماده سازی  محصولات، باز هم دچار  معضلاتی در جابجایی محصولات تولیدی  خود هستند، خواستار همکاری بیشتر با آنها برای رفع این مشکل شد.
در ادامه روئسای اتحادیه هایی که بیشترین ارتباط با بحث ته لنجی را دارند به نمایندگی از صنوف و مردم ، مشکلات ودغدغه های آنها در تامین اجناس و تحمل فشار اقتصادی با رکود به وجود آمده به دلیل مشکلات را بیان کردند.
در پایان جناب سرهنگ بازیاری (رئیس پلیس امنیت اقتصادی ) با ابراز هم دردی با مشکلات کسبه و مردم توضیحاتی از قوانین و تبصره های مورد استناد نیروهای انتظامی در برخورد با موضوع کالای ته لنجی به حاضرین در جلسه داد و راهکارهایی برای بهبود حل مسئله مطرح شد که با برگزاری جلسات تخصصی در ادامه کار شاهد رفع مشکلات مردم در تهیه ارزاق عمومی و سفره معیشتی باشیم.

 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش