واکسیناسیون شاغلان در بازار بوشهر در اولویت قرار گیرد

واکسیناسیون شاغلان در بازار بوشهر در اولویت قرار گیرد
بوشهر-ایرنا- معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت در راستای جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا انتظار می‌رود افراد شاغل در بازار بوشهر بدون احتساب رده‌بندی سنی در اولویت تزریق واکسن قرار گیرند.
عباس نامدارزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود بازار بوشهر به واسطه موقعیت بندری خود روزانه پذیرای ملوانان و دریانوردانی از کشورهای مختلف همچون هند، مالزی و پاکستان است که در این شرایط می‌طلبد تزریق واکسن آنها در اولویت قرار گیرد.
وی بیان کرد در این زمینه رایزنی‌های لازم با استاندار و نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی انجام گرفته که امید است هر چه زودتر به ثمر بنشیند.
نامدارزاده اظهار کرد با توجه به اینکه در تعطیلی‌ها مسافرانی از سایر استان‌ها به بوشهر می‌آیند تزریق واکسن رسته‌های با ریسک‌پذیری بالا مانند نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، آژانس‌های تاکسی تلفنی، آرایش‌گران و میوه فروشی‌ها باید در اولویت ویژه قرار گیرد.
نامدارزاده اضافه کرد بازاریان بوشهر از بدو شیوع کرونا برای جلوگیری از شیوع گسترده ویروس همکاری قابل توجهی با ستاد مقابله با کرونا داشتند اما با این وجود حمایت موثری از آنها نشده است.
 وی یادآور شد هزینه کرایه واحدهای صنفی در بوشهر بسیار بالا است و با کوتاه‌ترین تعطیلی نیز بازاریان متحمل ضرر و زیان سنگینی می‌شوند.
نامدارزاده افزود در همین راستا می‌طلبد برای حمایت از بازاریان براساس وعده‌های از پیش داده شده کمک لازم در ارتباط با پرداخت هزینه‌های مالیاتی و دارایی و یا برخورداری آنها از تسهیلات ارزان قیمت انجام گیرد.
وی عنوان کرد بدون شک همراهی موثر با کسبه و بازاریان اعتماد آنها برای همراهی بیشتر با مسئولان در ستاد مقابله با کرونا را افزایش می‌دهد.
کد خبر  84441908


 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش