۲۷ ارديبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

 

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف، مصطفی گراشی رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر  در پیامی ۲۷ ارديبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت و افزود:

امروزه روابط عمومی در دنیای ارتباطات به عنوان یک صنعت وقلب تپنده سازمان تبدیل شده که نقش حیاتی در معرفی و عملکرد آن دارد.

وی با بیان اینکه روابط عمومي با اطلاع رساني و انعکاس به موقع مشکلات و نیازهای مردم مدیران را در فرآيند مهم تصميم گيري و تصميم سازي ياري مي نمايند خاطر نشان کرد: خدمات بی وقفه و ارزشمند دست اندركاران این بخش،نقش بسزایی درایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم را داشته که قابل تحسین است.

ایشان در پایان تصریح کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده نقش روابط عمومی بیش از پیش پر رنگتر و محسوس تر شده است. توفیق روز افزون را برای تمامی افرادفعال درعرصه روابط عمومی خواهانم.

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش