فروش فوق العاده بجای نمایشگاه بهاره در بوشهر

هر سال با نزدیک شدن به عید نوروز، نمایشگاه های بهاره برگزار می شد تا شهروندان خسته از گرانی ها به دلیل تخفیف هایی که در این نمایشگاه ها اعمال می شد، به خرید بپردازند، اما برای دومین سال متوالی به خاطر شیوع بیماری کرونا، نمایشگاه بهاره برگزار نمی شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر به نقل از خلیج فارس؛ اکنون این سوال برای مردم پیش آمده که چگونه می توانند کالاهای ارزان تر از نرخ های سرسام آور بازار تهیه و با درآمد ناچیز خود خواسته های شان را تامین کنند؟

با این که مسئولان می گویند امسال نمایشگاه بهاره به فضای مجازی کوچ کرده و فروش های ویژه مجازی انجام می شود یا در قالب فروش های فوق العاده در حال انجام است، اما بسیاری از شهروندان از این موضوع بی اطلاع هستند و نتوانسته‌ اند از این فروشگاه ها خرید کنند.

فروش فوق العاده به جای نمایشگاه بهاره

رئیس اتاق اصناف بوشهر می گوید: امسال با توجه به شرایط کرونایی نمایشگاه بهاره کالا در هیچ نقطه‌ای از استان برگزار نمی‌شود و فروش فوق‌العاده اصناف جایگزین آن شده‌ است.

مصطفی گراشی ادامه داد: طرح فروش فوق‌العاده با اولویت واحدهای صنفی پوشاک، کیف و کفش، قنادان، آجیل و خشکبار و لوازم خانگی کوچک که ثبت نام کرده اند، از امروز 20 اسفند در بازار بوشهر آغاز شده و بین 10 تا 25 درصد روی قیمت کالاها تخفیف می دهند.

گراشی فروش فوق العاده را شرایط برد- برد برای بازار و مردم می داند و می گوید: این طرح تا 15 فروردین ادامه دارد و تا ضمن کمک به فروش اصناف، خلاء نمایشگاه بهاره برای خانوار برآورده شود.

به گفته رییس اتاق اصناف، اصنافی که در این طرح نام نویسی کرده اند، کارت های قرعه کشی نیز به خریداران می دهند و در طی این طرح، سه قرعه کشی با اهدا جوایز خواهیم داشت.

رییس اتاق اصناف درباره نظارت بر قیمت ها در فروش فوق العاده تاکید می کند: 3 گروه بازرسی از اصنافی که در این طرح مشارکت دارند به صورت مستمر بازرسی می کنند و بر روی قیمت ها و تخفیف های آنها نظارت دارند. همچنین از اصناف درخواست شده به مشتریانی که شیوه نامه های بهداشتی مثل ماسک و فاصله گذاری را رعایت نمی کنند خدمات ارائه نکنند.

 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش