بیشتر گرانی‌ها مربوط به مبادی تولید است نه واحدهای صنفی

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: بیشتر افزایش‌ قیمت‌ها مربوط به حوزه تولید است و کمتر پیش می‌آید واحدهای صنفی گران‌فروشی کنند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر به نقل از خارگ نیوز، مصطفی گراشی  بیان کرد: بیشتر افزایش قیمت‌ها مربوط به مبداء تولید مانند کارگاه‌ها و کارخانه‌ها است و در این محل‌هاست که رفتار‌های غیرمنتظره صورت می‌گیرد.

 وی ادامه داد: گرانی‌ها در واحدهای صنفی رخ نمی‌دهد، به اندازه کافی بر واحدهای صنفی نظارت می‌شود و از همه امکانات و نیروهایمان در این زمینه استفاده می‌کنیم.

 رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر افزود: وظیفه ما نظارت بر بازار است و بر مبداء تولید نیست، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها می‌توانند بر مبادی تولید مانند کارگاه و کارخانه‌ها نظارت کنند.

 گراشی عنوان کرد: گران شدن کالا، به ضرر کاسب‌ها است و آنان راضی به این اوضاع نیستند. برای بازاریان مطلوب این است که مشتری با خیال راحت، قیمت مناسب و تضمین شده بتوانند خریدکنند.

 وی گفت: هر چه کالاها گران‌تر شوند، قدرت خرید مردم کمتر و به دنبال آن روزی کاسبان کمتر می‌شود. بنابراین کاسب راضی به گران شدن کالا نیست.

 رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر بیان کرد: تفاوت قیمت در کالاهایی که برچسب قیمت دارند در واحد‌های صنفی رخ نمی‌دهد یعنی یک نوع کالا با دو قیمت نداریم اما ممکن است واحدهای صنفی از دو مبداء جداگانه کالا خریده باشند یا برخی واحدها خودشان تولیدکننده کالا باشند که به طور مشخص آن کالا را با قیمتی متفاوت عرضه می‌کنند.

 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش