با تخصیص سهمیه بازار، توزیع روغن بر مدار اعتدال قرار می‌گیرد

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر، عباس نامدارزاده نایب رئیس اتاق گفت: با حمایت های استاندار از جایگاه اصناف، روغن سهمیه خانواربه بازار تخصیص یافت.

وی افزود: این اقدام در نوبت اول شامل 25تن روغن مایع دو و نیم لیتری و روغن جامد 5 کیلوگرمی است که از طرف سازمان صمت در بازار توزیع می شود.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات خاطرنشان کرد: برای توزیع این مقدار روغن، پنجاه واحد صنفی بر اساس پراکنش جغرافیایی در شهر بوشهر به سازمان صمت معرفی شدند که به هر یک از این واحدهای صنفی پانصدلیتر روغن اختصاص می­یابد.

وی ادامه داد: با رایزنی های صورت گرفته با سازمان صمت همین تعداد واحد صنفی دیگر هم امروز به این سازمان معرفی می شوند که انتظار می رود با تخصیص همین مقدار دیگر بتوان صف خرید روغن را ازمقابل فروشگاههای شهر بوشهر برچید.

نامدارزاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همزمان با این اقدام تعدادی واحد صنفی در شهرهای عالیشهر، چغادک و روستاهای بخش مرکزی به سازمان صمت معرفی شدند که روغن به آنها نیز اختصاص می­یابد و ساکنان بخش مرکزی نیز می توانند بدون دغدغه روغن مصرفی خود را تامین نمایند.

نایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان ادامه داد: مردم توقع دارند که سازمان صمت روغن سهمیه خانوارها را به طور مرتب و مستمر به بازار تزریق کند و با تدبیر خود مانع از ایجاد نارضایتی عمومی و ایجاد صف در فروشگاه های خاص شود.

شایان ذکر است بر اساس آمارهای رسمی سرانه مصرف روغن خوراکی هر فرد ایرانی ماهیانه 1.5 لیتر است که در شهرستان بوشهر با لحاظ کردن جمعیت 230 هزار نفری هر ماه باید حدود 35 تن روغن در بازار توزیع شود.

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش