با حمایت استاندار بوشهر سهمیه روغن بازار در اختیار اصناف قرار می گیرد!

گراوند استاندار بوشهر بارها در جلسات مختلف تاکید کرده که اصناف باید در راس شبکه توزیع کالاهای مختلف که توزیع دولتی دارند باشند اما متاسفانه عدم توجه کافی مدیران دولتی به این اصل باعث بروز مشکلات عدیده ای برای مردم می شود.


به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر، در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار استان، بعد از سخنان حسینی محمدی رئیس سازمان صمت مبنی بر تامین دو هزار و ۸۸۰ تن روغن در استان بوشهر که بیش از 300 تن بالاتر از سرانه مصرف است و اعتراض عباس نامدارزاده معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر مبنی بر عدم وجود تمایل به تخصیص سهمیه صنفی روغن از طرف نهادهای دولتی استاندار بوشهر تاکید کرد که هر کالایی که باید از شبکه توزیع دولتی در بازار عرضه شود باید اول از طریق بازار صورت بگیرد. علاوه بر این روغن مصارف صنفی صنعتی مثل قنادی ها، مراکز تولید نان حجیم، اعضای زیر مجموعه اتحادیه اغذیه فروشان نیز باید از طریق اتاق اصناف در اختیار واحدهای صنفی قرار بگیرد.
تا امروز سیاست های کلی حاکم بر سیستم توزیع دولتی بر این روند استوار بوده است که کالاهای استراتژیک که توسط دولت در اختیار بازار قرار می گیرد عمدتا توسط فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شد. همین امر باعث ایجاد صف در فروشگاه های زنجیره ای و نبود روغن در بازار می شد.
عبدالکریم گراوند با حمایت از شبکه توزیع مردمی بازار گفت: سهمیه روغن بازار باید در اختیار اصناف قرار بگیرد.

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش