کارگروه بازسازی بازار ساحلی دیلم تشکیل شود

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر مصطفی گراشی رئیس اتاق اصناف مرکز استان در گفتگو با خبرنگاران گفت: بازاریان فرهنگ مدار دیلمی اولین بازاریان ایران بودند که در ایام شیوع کرونا به طور خودجوش اقدام به تعطیلی بازار کردند. امروز وظیفه انسانی همه فعالان صنفی استان بوشهر است که در کنار همکاران خود باشند.

وی ادامه داد: آتش سوزی گسترده در بازار ساحلی دیلم در ایام رکود کسب و کار در سراسر کشور وظیفه انسانی همه ما را در برابر همکاران عزیزمان سنگین می کند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به آسیب دیدن معیشت بازاریان دیلم ابراز داشت: دیلم دروازه تمدن و اقتصاد استان بوشهر است. نقش این بندر در تاریخ مناسبات اقتصادی استان بوشهر کم نظیر است. امروز هم مسئولان استان بوشهر باید به صورت ویژه به جبران از خودگذشتگی دیلمی ها اقدام کنند.

گراشی تاکید کرد: دیلم دروازه استان بوشهر است نباید چهره سوختگی یا رکود و ناامیدی در بازار این شهر باشد. گردشگرانی که به استان بوشهر می آیند با دیدن وضعیت امروز دیلم مردمداری مدیران استان را قضاوت خواهند کرد. به همین دلیل باید ترمیم سریع این بازار مهم در اولویت همه برنامه های اقتصادی استان قرار بگیرد.

وی افزود: همه ما می دانیم که دیلم مهد فعالیت های عام المنفعه و فتوت است و بزرگان این شهر نمی گذارند کمر آسیب دیدگان آتش خم شود اما به منظور همبستگی معنوی بازار و با درک شرایط دشواراقتصادی فعلی پیشنهاد مشخص اتاق اصناف بوشهر تشکیل کارگروه بازسازی فوری بازار ساحلی دیلم با حضور همه دست اندکاران اعم از استانداری، فرمانداری دیلم، شهرداری، اتاق اصناف دیلم و اتاق های اصناف سراسر استان، شرکتهای بیمه و سایر نهادهای مرتبط است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر در بخش پایانی سخنان خود ابراز داشت: با توجه به فرسودگی بخش زیادی از بدنه بازار استان، بیمه  آتش سوزی واحدهای صنفی باید به عنوان یک قانون در سراسر استان به اجرا درآید.

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش