نیاز به نوسازی و علمی سازی کار و کسب بیش از هر زمان دیگری در بازار بوشهر احساس می شود

اتاق اصناف مرکز استان بوشهر با کمک و همراهی نسل جدید و بومی دانشگاهیان توانست زمینه فعالیت علم محور چهار رشته تخصصی را فراهم کند.
 

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر، مرکز علمی کاربردی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر افتتاح شد. در این مراسم که با حضور معاون استاندار، فرماندار شهرستان بوشهر، مدیران کل، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر، هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان بوشهر و اتحادیه های صنفی شهرستان و پیشکسوتان بازار بوشهر برگزار شد مصطفی گراشی رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر و رئیس هیات امناء مرکز علمی کاربردی گفت: با ورود به عصر دیجیتال بازاریان درک کردند که کاسب خوب الزاما کسی نیست که سال ها شاگردی یک استادکار مجرب کرده باشد.

وی افزود: در این عصر بود که همگان فهمیدند کاسب خوب کسی است که بتواند به علم روز مسلح باشد زیرا انقلاب دیجیتال در جهان خود را به شهرها و بخش های کوچک هم رسانده است و کار و کسب صنفی به شدت تحت تاثیر این انقلاب علمی است.

رئیس هیات امناء مرکز علمی کاربردی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر در ادامه ضمن تاکید بر این نکته که بازار بوشهر نیز همچون بازار سایر نقاط کشور تحت تاثیر فضای جدید کار و کسب است ابراز داشت: از آنجا که نیاز به نوسازی و علمی سازی کار و کسب بیش از هر زمان دیگری در بازار بوشهر احساس می شود مدیریت بازار مرکز استان بوشهر در جهت تجاری سازی علم و استفاده از ابزارهای علمی در توسعه فضای کار و کسب به فکر ایجاد مرکزی علمی افتاد تا کسبه بتوانند در فضای پرتحول حاضر دوام آورده و موفق شوند.

گراشی خاطرنشان کرد: از آنجا که کل رسته های صنفی درگیر توسعه علم محور جهان و تغییر در الگوهای کار و کسب هستندمی توان نتیجه گرفت که کل بازار و همه رسته های صنفی نیازمند تحصیلات عالیه مرتبط با توسعه اقتصادی هستند.

وی ادامه داد: خرسندیم که با کمک و همراهی نسل جدید و بومی دانشگاهیان توانستیم قدم در راه جدید بگذاریم و درگام اول زمینه فعالیت علم محور چهار رشته تخصصی را فراهم کنیم

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر در پایان گفت: به تمام فعالان صنفی محترم وعده می دهیم که در آینده نزدیک با حضور مجرب ترین اساتید، سایر رشته های مرتبط با کار و کسب را راه اندازی نماییم.

گراشی در بخش پایانی سخنان خود نیز ابراز داشت: در این رابطه دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر با همراهی بی نظیر و دلگرم کننده خود نه تنها با اتاق اصناف همراهی نمود که ما را ترغیب به افتتاح هر چه زودتر مرکز علمی کاربردی اصناف بوشهر نمود.

 

 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش