برخورد قانوني قاطع با واحدهاي صنفي ناقض پروتکل‌‎هاي بهداشتي

 

اتاق اصناف ايران در اطلاعيه‌اي اعلام کرد:
اينک بر عموم جامعه روشن و مبرهن است که هر گونه کوتاهي در رعايت موازين بهداشتي، سلامت جامعه را بيشتر به مخاطره مي‌اندازد، لذا طبعا مسئوليت‌پذيري مضاعف و همت بالاتر و جدي‌تري در اجراي پروتکل هاي بهداشتي را مي‌طلبد.
به همين سبب و حسب مصوبات ستاد ملي مبارزه با کرونا، رعايت دستورالعمل‌ها و رويه‌هاي بهداشتي در صنوف براي جلوگيري از شيوع بيماري کرونا از سوي جامعه اصناف، امري‌الزام‌آور است.
با توجه به هشدارهاي مقامات بهداشتي مبني بر احتمال بروز موج ششم کرونا و به منظور حفظ سلامت آحاد مردم و خانواده محترم اصناف و جلوگيري از خسارات جاني و مالي، بازرسان اتحاديه‌هاي صنفي به همراه بازرسان ساير دستگاه‌ها نسبت به برخورد قانوني و عاجل با متخلفان به ويژه در صنوف رستوران، اغذيه فروشي، سوپرمارکت و نانوايي اقدام خواهند کرد.
لذا از تمامي واحدهاي صنفي به ويژه در صنوف مذکور انتظار مي‌رود تا با دقت و توجه بيشتري به استفاده از ماسک، شسشوي دست‌ها و حفظ فاصله اجتماعي بپردازند و در اين راستا مروج اجراي پروتکل‌هاي بهداشتي از سوي مشتريان و مراجعان به واحد صنفي خود نيز باشند.

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش