ثبت خرید و فروش تلفن همراه در سامانه جامع تجارت پیش‌نیاز فعال سازی در سامانه همتا

 

فعال سازی تلفن همراه نیازمند ثبت هر گونه خرید و فروش در سامانه جامع تجارت است و بدون این اقدام ممکن نخواهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، با شروع سال ۹۹ طرح افق (استانداردسازی فاکتور و نظارت بر قیمت) برای تلفن همراه اجرایی شد. با اجرایی شدن این طرح، در صورتی که خرید و فروش تلفن همراه توسط بخش های مختلف زنجیره تامین (از قبیل وارد کننده، عمده فروش و خرده فروش) در سامانه جامع تجارت ثبت نشود از فعال سازی آن در سامانه همتا جلوگیری خواهد شد.
از آنجایی که با اجرای این طرح، صرفا واحدهای دارای پروانه کسب معتبر که در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده اند امکان ثبت خرید و فروش را خواهند داشت، لذا لازم است واحدهای مرتبط جهت دریافت پروانه کسب و ثبت نام در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.
همچنین تاکید می شود که واحدهای صنفی عمده فروشی و خرده فروشی جهت جلوگیری از مشکلات آتی با مراجعه به سامانه جامع تجارت و استفاده از فایل راهنمایی که به پیوست ارائه می شود، از نحوه ثبت نام آگاه و هرگونه خرید و فروش تلفن همراه را در این سامانه ثبت کنند.
منبع : وب سایت اتاق اصناف ایران

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش