کارخانه‌ها، روغن را به‌واسطه‌ها می‌دهند

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی تهران اظهار کرد: واسطه‌ها روغن را احتکار می‌کنند یا اینکه به چند برابر قیمت در بازار سیاه می‌فروشند. از کارخانه روغن را ۱۲۰ هزار تومان می‌خرند و در میدان محمدیه یا بازار مولوی ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشند. علی بهرمند در مورد روغن مورد نیاز واحدهای قنادی اظهار کرد: متاسفانه برخی واحدهای تولیدی روغن محصولات خود را در اختیار قنادی‌ها قرار نمی‌دهند و روغن در اختیار واسطه‌ها قرار می‌گیرد که این موضوع بستر افزایش قیمت و ایجاد بازار سیاه برای روغن شده است.

به‌طوری‌که همکاران من نمی‌توانند با قیمت کارخانه روغن پیدا کنند و باید برای تهیه روغن واحد تولیدی خود چند برابر قیمت پول پرداخت کنند که با همین قیمت نیز مشخص نیست بتوانند روغن پیدا کنند یا خیر. وی اضافه کرد: برای تهیه شیرینی‌های خشک برای اسفند باید کار از امروز شروع شود. ولی متاسفانه به علت نبود مواد اولیه مانند روغن هیچ یک از قنادان این کار را شروع نکرده‌اند. رئیس اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی تهران با اشاره به بازار سیاه روغن خاطرنشان کرد: واسطه‌ها روغن را احتکار می‌کنند یا اینکه به چند برابر قیمت در بازار سیاه می‌فروشند. از کارخانه روغن را ۱۲۰ هزار تومان می‌خرند و در میدان اعدام یا بازار مولوی ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشند. ۳۵۰ تن روغن سهمیه به ما داده بودند که به هر واحد بین ۱۰ تا ۱۵ حلب روغن داده شد که به مصرف ماهانه هم نمی‌رسد. بنابراین واحدهای شیرینی‌فروشی نمی‌توانند روغن احتکار کرده باشند.

 

منبع: ایلنا

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش