رشد ۴۹.۴ درصدی جواز صنفی در ۸ ماه امسال

معاونت طرح و برنامه وزارت صمت خبر داد؛ رشد 49.4درصدی جواز صنفی در ۸ ماه امسال

طبق گزارش معاونت طرح و برنامه وزارت صمت، تعداد پروانه‌های بهره برداری صادر شده در8ماهه سال 99، با افزایش 11.6درصدی مواجه بوده است.که از این تعداد، 376هزار و 800فقره جواز صنفی صادر و یا تمدید شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 49.4درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران به نقل از وزارت صمت؛ در این بازه زمانی، ۴ هزار و ۵۶۵ فقره پروانه بهره‌برداری در بخش‌های مختلف صنعتی کشور صادر شده است.

میزان سرمایه گذاری پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده در ۸ ماهه سال ۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، با مجموع 1365.3هزار میلیارد ریال، رشد 389.7درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین تعداد اشتغال پروانه‌های بهره‌‌برداری صادر شده در این مدت با 86هزار 581نفر، افزایش 35.8درصدی داشته است.

بنابر گزارش معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در 8 ماهه امسال، 25هزار و 108 فقره جواز تأسیس در سراسر کشور صادر شده که افزایش ۴۵.۴ درصدی را نشان می‌دهد.

در همین راستا، پیش‌بینی سرمایه گذاری جواز‌های تاسیس صادره با مجموع 3129.3 هزار میلیارد ریال، افزایش 48.6درصدی داشته است.

پیش بینی اشتغال جواز‌های تاسیس صادر شده در 8 ماهه امسال، با مجموع اشتغال 563هزار و 270نفر، افزایش 41.2درصدی را نشان می‌دهد؛ بنابراین گزارش در این مدت 376هزار و 800فقره جواز صنفی صادر و یا تمدید شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 49.4درصدی داشته است

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش