سازمان امور مالیاتی، عملکرد امسال را کرونایی در نظر بگیرد


نائب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه کسب و کارها به شدت ضعیف شده‌اند، گفت: صنوف از اسفند سال گذشته درگیر کرونا هستند و لازم است سازمان امور مالیاتی، عملکرد امسال را کرونایی در نظر بگیرد.
جلال‌الدین محمدشکریه اظهار داشت: با توجه به محدودیت های کرونایی در سطح جامعه و تعطیلی بازار، نظام مالیاتی کشور باید برای حمایت از صنوف تدبیری بیاندیشد.

نایب رئیس اتاق اصناف ایران افزود: هنوز مطلب خاصی برای حمایت مالیاتی از صنوف اعلام نشده و لازم است از سوی دولت به سازمان امور مالیاتی تاکید شود که همه ماههای امسال را در محاسبات مالیات لحاظ کنند.
شکریه تاکید کرد: سال گذشته فقط اسفند ماه درگیر بودیم اما کل امسال را درگیر هستیم، از این رو لازم است سازمان امور مالیاتی کل سال را کرونایی ببیند زیرا علاوه بر تعطیلی‌ها، قدرت خرید کاهش یافته و کسب و کارها ضعیف شده است.

وی ادامه داد: همچنین تعهداتی که صنوف سال گذشته داشتند به امسال منتقل شده است؛ چک‌ها به امسال منتقل شد و برخی از محصولات تولیدی به توزیع نرسید؛ به عنوان مثال بازار پوشاک، خشکبار، طلا و قنادی از اواخر سال گذشته نتوانستند به درستی کار کنند و بسیاری از کالاها روی دست فروشنده ماند؛ تبعات اقتصادی این موضوع همچنان ادامه دارد.

شکریه گفت: ۳ میلیون واحد صنفی در کشور داریم که برخی از صنوف به صورت کامل آسیب دیدند، صنوف دیگر هم نتوانستند به صورت صد درصدی کار کنند.

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش