حذف استعلام ماده 186 قانون مالیات‌های مستقیم در صدور و تمدید پروانه کسب

نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران، ضمن تشکر از ستاد ملی کرونا به ویژه دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور پیرامون مصوبات حمایتی از کسب و کارها گفت: اصناف همواره نقش تعیین‌کننده‌ای در همه عرصه‌ها داشته‌اند و امروز نیز در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند. حمایت دولت از صنوف آسیب‌دیده از کرونا باعث خدمت رسانی مطلوب تر اصناف خواهد شد.

ابراهیم درستی گفت: بحران شیوع ویروس کرونا آسیب‌های جدی و بعضا جبران ناپذیری را به جامعه صنفی وارد کرد که هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با همکاری اتاق‌های سراسر کشور پس از بررسی کارشناسانه و نشست با نمایندگان مجلس و مسوولان دولتی بسته پیشنهادی با سه محور حمایت‌های بانکی، مالیاتی و تامین اجتماعی را به ستاد ملی کرونا ارائه داد و مصوبات ستاد بخشی از این مطالبه گری و پیشنهادها بود.

نماینده اصناف در سازمان امور مالیاتی افزود: یکی از پیشنهادهای حمایتی ما که در حوزه مالیات صورت گرفت، حذف استعلام ماده 186قانون مالیات‌های مستقیم در صدور و تمدید پروانه کسب بود که توسط ستاد ملی کرونا تصویب و با این مصوبه مشکل تمام اتحادیه‌های صنفی کشور مرتفع خواهد شد.
منبع : روزنامه دنیای اقتصاد99.09.03

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش