خسارت سنگین ۳ میلیون واحد صنفی

تسنیم : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این ‌روزها خانواده اصناف با پوشش سه میلیون واحد صنفی، ۱۷ درصد اقتصاد ملی کشور را برعهده دارند و متاسفانه در رنج و خسارت سنگینی قرار گرفته‌اند.

علیرضا زندیان، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر منفی کرونا بر معیشت مردم اظهار کرد: امروزه در شرایط خاص ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا قرار گرفته‌ایم و مردم در تنگنا قرار گرفته‌اند و باید همه مسوولان در قوای سه‌گانه در رفع مشکلات و جبران آسیب‌ها تمام‌قد برخیزند.

وی به اعمال محدودیت‌های کرونایی و خسارت‌های وارده به اصناف اشاره کرد و افزود: این‌روزها خانواده اصناف با پوشش ۳ میلیون واحد صنفی، ۱۷ درصد اقتصاد ملی کشور را برعهده دارند و متاسفانه در رنج و خسارت سنگینی قرار گرفته‌اند.

زندیان گفت: متاسفانه این‌روزها بخش دولتی بدون توجه به ملزومات تصمیم‌گیری در شرایط کرونا و بدون اقدام به جبران درآمدهای کاهش ‌یافته و بدون پیش‌بینی تمهیدات معیشتی برای اصناف، تنها به تعطیلی واحدهای صنفی فکر کرده اما خودشان در اوقات تعطیلی، حقوق و مزایای قبل را همچنان دریافت می‌کنند.
منبع : روزنامه دنیای اقتصاد99.09.03

 

نوشته های اخیر

HTML | DOM Window Print() method

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش